Тилове забезпечення - це комплекс заходів, спрямованих на задоволення матеріальних, транспортних, побутових та інших потреб військ з метою підтримання їх у бойовій готовності для ведення бойових дій чи виконання повсякденних завдань. Система тилового забезпечення створюється і розвивається з метою забезпечення військових частин і підрозділів в бойових умовах (в умовах військового часу, збройного конфлікту і тому подібне). Вона за своєю суттю представляє частину збройних сил, виділену для виконання спеціальних завдань в ході підготовки і ведення операцій (боїв). Тобто це фактично армійські (флотські) підрозділи, що беруть участь в підготовці бою і ліквідації його наслідків, але які не приймають безпосередньої участі в самому бою. Хоча, як показує досвід, за певних умов або крайньої необхідності і це не виключається Тил Збройних Сил України організаційно складається з трьох Центральних управлінь: забезпечення пально-мастильними матеріалами, продовольчого забезпечення і речового забезпечення, а також автотранспортного управління та служби ветеринарної медицини. Військовий тил - це частини і підрозділи тилу у складі загальновійськових та інших з’єднань, частин і підрозділів призначені для утримання запасів матеріальних засобів і всебічного забезпечення ними військ і виконання інших завдань.
П`ятниця, 19.04.2024
Все про тил
Форма входу
Категорії
технічні засоби для приготування і транспортування їжі в польових умовах [11]
(кухні автомобільні, причіпні, переносні, газові, кухні-їдальні пересувні, плити причіпні і переносні, їдальні автомобільні й причіпні, кип’ятильники переносні, термоси, термоси-ящики та інше)
технічні засоби польового хлібопечення [2]
(хлібопекарні блоки автомобільні і причіпні, хлібопекарні печі причіпні й переносні, агрегати тістовиготовлення причіпні, машини просіювальні, тісторозподільні й тістоформувальні переносні та інше)
технічні засоби підвезення продовольства й води [3]
(авторефрижератори, причепи-рефрижератори, автофургони і причепи-фургони хлібні, ізотермічні і комбіновані, причепи-склади, причепи-контейнери, автоводоцистерни, причепи-цистерни для води, цистерни переносні для води та інше)
технічні засоби переробки продовольства і худоби в польових умовах [1]
млини, крупорушки, м’ясо-пункти причіпні, установки макаронні та інше)
польові холодильні засоби [0]
(причіпні холодильні машини, розбірні холодильні камери та інше)
Меню сайту
Translater
Перевести сайт на русский

Онлайн-Переводчик
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 212
Лічильники
Каталог сайтів  
Ваша IP-адреса
Узнай свой IP адрес
Яндекс-карти
Примеры. Знакомство с JavaScript API. Простой вызов карты.
Реєстрація в WEB
Украинский портАл redtram
Счётчик тИЦ и PR Украина онлайн
 
Калькулятор
Головна » Технічні описи » Польові технічні засоби » технічні засоби підвезення продовольства й води

Двосекційний кузов-контейнер для підвезення продовольства ККП
Кузов-контейнер ККП    Призначений для транспортування і зберігання продовольства в замороженому або охолодженому вигляді. Кузов-контейнер ККП оснащений низькотемпературним відсіком для м'яса, риби і середньо-температурним відсіком для овочів, молочних і інших продуктів, що забезпечує оптимальні характеристики для найкращого збереження продуктів. ККП може випускатись з різними типами холодильних установок, базовий варіант контейнера оснащується мультитемпературною холодильною установкою SUPRA 750Mt, яка дозволяє підтримувати  до мінус 20°С у низькотемпературному відсіку, а також від мінус 6 до плюс 8 середньо-температурного відсіку.
    Кузов-контейнер ККП виготовляється відкритим акціонерним товариством "Шумерлінський завод спеціалізованих автомобілів", яке розташоване в м.Шумерля Чуваської Республіки (Російська Федерація) і використовується автономно або у складі мобільних комплексів різного призначення.
Загальна схема кузова-контейнера ККП
Технічні характеристики двосекційного кузова-контейнера для підвезення продовольства ККП

Основні характеристики
Кузов-контейнер ККП
Маса, кг
2520
Маса вантажу, що перевозиться, кг
3960
Внутрішні розміри відсіків, мм
- довжина низькотемпературного відсіку
- довжина середньо-температурного відсіку
- ширина
- висота

1718
1718
1992
2074
Забезпечуваний температурний режим, °С
- в низькотемпературному відсіку
- в середньо-температурному відсіку

до мінус 20
від мінус 6 до плюс 8
Площа, кв.м
- низькотемпературного відсіку
- середньо-температурного відсіку

3,4
3,4
Об'єм, куб.м
- низькотемпературного відсіку
- середньо-температурного відсіку

7,04
7,04
Тип холодильної установки
SUPRA 750Mt° (мультитемпературна)
Базові автотранспортні засоби
- автомобілі
- причепи

УРАЛ-4320-31
ЧМЗАП-83352
Умови експлуатації (температура довкілля), °С
-для помірного і холодного клімату
від мінус 40 до плюс 50
Електропостачання
- основне
– допоміжне
- від зовнішньої стаціонарної електричної мережі або від пересувних джерел змінного трифазного струму напругою 380/220 (400/230) В частотою 50 Гц.
- від вбудованих акумуляторних батарей (постійного струму напругою 24В).
Види транспорту, що використовуються для транспортування кузова-контейнера ККП
автомобільний, залізничний, водний, повітряний

Особливості експлуатації холодильної установки SUPRA 750Mt

Холодильна установка SUPRA 750MtХолодильний агрегат SUPRA 750Mt випускається компанією Carrier Transicold. Холодильний агрегат сконструйований так, щоб забезпечити тривалу безвідмовну роботу при відповідному обслуговуванні і уході.  Агрегати ідентифікуються за допомогою паспортної таблички, прикріпленої до рами агрегату. На табличці вказується назва агрегату, його серійний номер, тип і кількість холодоагенту, а також дата введення агрегату в експлуатацію.
При нормальній роботі агрегату усі частини, що рухаються, є недоступними щоб уникнути нещасних випадків. При перевірці, що виконується при введенні агрегату в експлуатацію, щоденному профілактичному обслуговуванні і ремонті обслуговуючий персонал може наражатися на небезпеку зіткнення з вузлами, що рухаються; забороняється наближатись до цих вузлів під час роботи агрегату і коли основний вимикач агрегату знаходиться в положенні RUN (включено). Випарник і конденсатор виготовлені з обребрених труб. Зіткнення ребер з незахищеними руками може привести до порізів. Рекомендується надівати захисні рукавички при виконанні будь-яких робіт. Деякі вузли, такі як вихлопна труба двигуна, лінія нагнітання компресора і радіатор охолодження двигуна при роботі агрегату можуть бути дуже гарячими. Для захисту від опіків при поточному обслуговуванні агрегату слід перебувати в захисних рукавичках.
Холодильний агрегат обладнаний системою Авто-Старт/Стоп з метою економії палива. Якщо агрегат включений в режимі Авто-Старт/Стоп, його пуск може статися у будь-який момент. При будь-якій перевірці холодильного агрегату (наприклад, при перевірці ременів або рівня масла) переконаєтеся, що головний вимикач живлення встановлений в положення "Выкл" (0).
Холодильна установка SUPRA 750MtЯк і усі дизельні двигуни, двигун агрегату оснащений системою охолодження з надлишковим тиском. При нормальній роботі охолоджувальна рідина в двигуні і в радіаторі знаходиться під тиском і має високу температуру. Контакт з гарячою рідиною може призвести до важких опіків. Якщо необхідно зняти кришку гарячого радіатора, робити це треба дуже повільно і обережно, щоб понизити тиск без розбризкування охолоджувальної рідини.
Холодоагент, що міститься в холодильній системі агрегату, може викликати обмороження, опіки або засліплення при безпосередньому контакті з шкірою або очима.
Двигун агрегату комплектується свинцевою акумуляторною батареєю кислотного типу. При нормальній роботі з батареї цього типу виділяється невелика кількість легкозаймистого газоподібного водню. Не допускається поблизу від акумуляторної батареї відкритого полум'я, розжарених предметів (сигарети і т. п.) або джерел іскріння. Вибух батареї може викликати важку травму і втрату зору.
РЕЖИМИ РОБОТИ ХОЛОДИЛЬНОЇ УСТАНОВКИ
Холодильна установка може перебувати в таких режимах "ДОРОЖНІЙ РЕЖИМ" коли кузов-контейнер КПП встановлений на автомобіль і установка працює від вбудованого дизельного двигуна Tri-Vortex 719сс, або "СТОЯНКОВИЙ РЕЖИМ" коли кузов-контейнер КПП розгорнутий автономно (без автомобіля), а установка працює від зовнішньої стаціонарної електричної мережі або від пересувних джерел змінного трифазного струму напругою 380/220В. 
Для автоматичного пуску дизельного двигуна Tri - Vortex 719сс при відключенні напруги живлення в режимі стоянки від СППЗУ 4.05 треба задати на пульті управління холодильної установки TIME STRT (ЧАС ПУСКУ) у функціональних параметрах.
Якщо агрегат запускається в режимі стоянки, то індикатор "ДОРОЖНІЙ РЕЖИМ" починає блимати, а індикатор "СТОЯНКОВИЙ РЕЖИМ" спалахує. Через 5 хвилин після знеструмлення (відключення напруги живлення стаціонарної мережі) агрегат автоматично перемикається на роботу від дизельного двигуна. Через 5 хвилин після відновлення напруги живлення агрегат знову автоматично перемикається на роботу від стаціонарної мережі. З'являється аварійний сигнал "ЕЛЕКТРОДВИГУН РЕЖИМУ СТОЯНКИ"; цей сигнал треба буде видалити.
* Ця функція залишається включеною навіть після зупинки (ВЫКЛ) агрегату. Щоб вимкнути її, задайте TEMP STRT (ТЕМПЕРАТУРА ПУСКУ) у функціональних параметрах.

Холодильна установка SUPRA 750MtКЕРІВНИЦТВО ПО РОБОТІ ВІД МЕРЕЖІ
   Для безпечної і надійної роботи агрегату від електричної мережі важливо виконувати приведені нижче рекомендації:
- Ніколи не підключайте агрегат до джерела електроживлення, якщо основний вимикач знаходиться в положенні RUN. При підключенні до мережі електроживлення основний вимикач повинен обов'язково знаходитися в положенні STOP.
- Кабель для підключення агрегату має бути обов'язково оснащений заземлюючим провідником, який має бути обов'язково сполучений з ланцюгом заземлення.
- При напрузі живлення в 380 В рекомендується застосовувати роздільний захист кожної вилки.
- При проведенні обслуговування або ремонту холодильного агрегату переконайтеся, що агрегат відімкнутий від джерела живлення і головний вимикач агрегату знаходиться в положенні "ВИМКНЕНО".
- Усі роботи з електричною проводкою, розрахованою на напругу 380 В, повинні виконуватися тільки кваліфікованим персоналом.
Увага: зміна робочої напруги агрегату з 380 В на 220В вимагає внесення змін до електричних з'єднань в агрегаті (зірка/трикутник), регулювань теплового реле перевантаження, а на деяких моделях і заміни ряду компонентів.
 
ЗАПУСК АГРЕГАТУ
ЗАПУСК В ДОРОЖНЬОМУ РЕЖИМІ ( робота від дизельного двигуна)
1. Встановіть перемикач РОБОТА/СТОП (O/I) в положення РОБОТА (I)
2. Натисніть кнопку "ДОРОЖНІЙ РЕЖИМ" (тільки якщо раніше агрегат використовувався в режимі стоянки)
3. Встановите вимикач першої, другої камери в положення ВКЛ (I), тобто увімкнути кожну секцію (середньо-температурну і низькотемпературну) окремо.
4. Після цього агрегат:
- зробить повну діагностичну перевірку за допомогою мікропроцесорного контролера;
- здійснить попереднє підігрівання, тривалість якого залежить від температури двигуна;
- здійснить автоматичний запуск.
ЗАПУСК В СТОЯНКОВОМУ РЕЖИМІ ( робота від стаціонарної мережі 220/380В )
Переконаєтеся, що агрегат підключений до відповідного джерела живлення (стаціонарної мережі).
1. Встановити перемикач РОБОТА/СТОП (O/I) в положення РОБОТА (I)
2. Натисніть на кнопку "СТОЯНКОВИЙ РЕЖИМ".
3. Встановити вимикач першої, другої камери в положення ВКЛ (I) .
4. Після цього агрегат почне працювати з електроживленням від мережі.
Пульт управління холодильною установкою
ЗМІНА ЗАДАНОЇ ТЕМПЕРАТУРИ
Послідовність дій однакова для усіх камер.
1. Запустити агрегат.
2. Коли на дисплей буде виведено задане значення температури в кузові, натискайте клавіші із стрілками ВГОРУ або ВНИЗ для того, щоб змінити задане значення.

ЗУПИНКА АГРЕГАТУ
1. Встановити вимикачі С1, С2 в положення ВЫКЛ (О), тобто вимикнути кожну секцію (середньо-температурну і низькотемпературну) окремо.
2. Встановити перемикач РОБОТА/СТОП (0/1) в положення ВЫКЛ (О).
3. Для зупинки агрегату ЗАВЖДИ використовуйте пульт управління холодильної установки.

ВИВЕДЕННЯ ДАНИХ АГРЕГАТУ НА ДИСПЛЕЇ

Список даних агрегату можна проглянути, натиснувши клавішу ДАНІ АГРЕГАТУ. При кожному натисненні клавіші список переміщається на однурядок; можна також після натиснення клавіші ДАНІ АГРЕГАТУ користуватися клавішами із стрілками ВГОРУ або ВНИЗ, щоб прискорити переглядсписку. Натисніть клавішу ВВЕДЕННЯ, щоб вивести дані на дисплей на 30 секунд.

ДАННЫЕ ОБ АГРЕГАТЕ
КодАНГЛИЙСКИЙДАННЫЕ
CD1SUCTДавление всасывания
CD2ENGСчетчик часов работы двигателя
CD3WTТемпература двигателя
CD4RASТемпература воздуха на входе в испаритель
CD5*SASДатчик температуры подаваемого воздуха
CD6*REMДистанционный датчик температуры воздуха
CD7ATSТемпература окружающего воздуха
CD8EVPСчетчик часов резерв
CD9CDTНе используется
CD10ВАТТНапряжение аккумуляторной батареи
CD11SBYЧасы работы от сети
CD12MODVРезерв
CD13REVДоработка программного обеспечения
CD14SERLСерийный номер нижний
CD15SERUСерийный номер верхний
CD162RAРезерв
CD173RAРезерв
CD18MHR1Счетчик часов обслуживания 1
CD19MHR2Счетчик часов обслуживания 2
CD20SONСчетчик часов общего времени работы

ЗМІНА ПАРАМЕТРІВ
1. Натискайте клавішу ЗМІНА ФУНКЦІЇ, поки на екран не буде виведений параметр, треба змінити.
2. Натисніть клавішу ВВЕДЕННЯ.
3. Натискайте клавіші із стрілками ВГОРУ або ВНИЗ, поки на екран не буде выведенонеобходимое значення.
4. Натисніть клавішу ВВЕДЕННЯ.

           
ПАРАМЕТРИ
кодАНГЛИЙСКИЙВОЗМОЖНЫЙ ВЫБОР
FN0DEFRИнтервал между размораживаниями: 1,5; 3; 6 или 12 часов
FN1ON HIGH AIRУсиленный обдув
FN1OFF    NORM AIRНормальный обдув
FN2OFFTМинимальное время выключения: 10, 20, 30, 45 или 90 мин.
FN3ONTМинимальное время работы: 4 или 7 мин.
FN4AREM PROBEДатчик - температура воздуха на входе в испаритель
FN4BSUP PROBEДатчик - температура подаваемого воздуха (выше 12°С)
FN5DEGREES °C OR °FЕдиницы измерения температуры (°С или °F)
FN6ON TIME STRTМаксимальное время выключения: 30 мин.
FN6OFF    TEMP STRTПовторный пуск по температурным показаниям (после минимального времени отключения)
FN7MOP STDНе используется
FN82SETРегулировка заданной температуры 2-й камеры -ДА/НЕТ
FN93SETРегулировка заданной температуры 3-й камеры -ДА/НЕТ
FN10ON    AUTO OPАвтоматический запуск дизеля
FN10OFF MAN OPРучной запуск дизеля
FN11T RANGEЗа пределами рабочего диапазона - 2,3, или 4°С
Code vs English = Дисплей в виде кода или английской надписи
Manual Glow Override = Обычное время дисплея или добавочно 30 секунд
Alarm RST = Необходимо перезапустить систему аварийной сигнализации Alarm CLR = Аварийные сигналы отсутствуют

Аварійні сигнали

КодСообщ.Состояние
AL0ENG.OILДавление масла в дизеле < 1 бар
AL1ENG.HOTТемпература двигателя > 110°C
AL2HI.PRESSВысокое давление нагнетания
AL3STARTFAILТри неудачных запуска установки в режиме "Старт\Стоп"
AL4LOW.BATTНапряжение АКБ ниже 10В
AL5HI.BATTНапряжение АКБ больше 17В
AL6DEFRFAILОтмена оттаивания > 45 мин.
AL7ALT.AUXОтказ генератора
AL8STARTERОтказ стартера
AL9RA.SENSORОтказ датчика температуры RAS
AL10SA.SENSORОтказ датчика температуры SAS
AL11WT.SENSORОтказ датчика температуры двигателя
AL12HIGH CDTВысокая температура нагнетания компрессора
AL13CD.SENSORНе используется
AL14SBY.MOTORПерегрузка электромотора
AL15FUSE BADСгорел предохранитель
AL17DISPLAYОтказ дисплея или повреждение шины между дисплеем и процессором
AL18SERVICE 1Необходимо сервисное обслуживание №1
AL19SERVICE 2Необходимо сервисное обслуживание №2
AL20RAS OUTТемпература в кузове "вне допуска"
AL212RA OUTНенормальная температура дополнительного отсека 2
AL223RA OUTНенормальная температура дополнительного отсека 3

УВАГА: Сигнал AL0 (НИЗЬКИЙ ТИСК МАСЛА) може з'явитися при неправильному під'єднанні генератора.



Джерело: http://vatan.ru/supra_x50.html
Категорія: технічні засоби підвезення продовольства й води | Додав: setyanin (26.02.2012)
Переглядів: 2056 | Теги: SUPRA 750Mt, контейнер рефрижератор, кузов-контейнер, ККП, контейнер для продовольства | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Ми завжди з Вами
Сайт створено 15.07.2010 р.



Інформери
Погода в Львові » Україна погода Львов прогноз погоды каталог сайтів  Яндекс.Метрика

Google AdSense
Google services
Астрономічний час

Реєстрація в WEB
Каталог українських сайтів 
Земна куля
Обмін лінками
SysAdminsUA Безкоштовний каталог сайтів  Дізнайся що таке - тилове забезпечення військ!

Tags: Академія сухопутних військ, Одеський інститут, сухопутних військ, технічні засоби, тил, АСВ, служби тилу, тилове забезпечення

Copyright MyCorp © 2024