Тилове забезпечення - це комплекс заходів, спрямованих на задоволення матеріальних, транспортних, побутових та інших потреб військ з метою підтримання їх у бойовій готовності для ведення бойових дій чи виконання повсякденних завдань. Система тилового забезпечення створюється і розвивається з метою забезпечення військових частин і підрозділів в бойових умовах (в умовах військового часу, збройного конфлікту і тому подібне). Вона за своєю суттю представляє частину збройних сил, виділену для виконання спеціальних завдань в ході підготовки і ведення операцій (боїв). Тобто це фактично армійські (флотські) підрозділи, що беруть участь в підготовці бою і ліквідації його наслідків, але які не приймають безпосередньої участі в самому бою. Хоча, як показує досвід, за певних умов або крайньої необхідності і це не виключається Тил Збройних Сил України організаційно складається з трьох Центральних управлінь: забезпечення пально-мастильними матеріалами, продовольчого забезпечення і речового забезпечення, а також автотранспортного управління та служби ветеринарної медицини. Військовий тил - це частини і підрозділи тилу у складі загальновійськових та інших з’єднань, частин і підрозділів призначені для утримання запасів матеріальних засобів і всебічного забезпечення ними військ і виконання інших завдань.
П`ятниця, 29.03.2024
Все про тил
Форма входу
Категорії
ремонтні майстерні техніки продовольчої служби [1]
майстерні з ремонту холодильного і технологічного обладнання продовольчої служби [1]
Меню сайту
Translater
Перевести сайт на русский

Онлайн-Переводчик
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 212
Лічильники
Каталог сайтів  
Ваша IP-адреса
Узнай свой IP адрес
Яндекс-карти
Примеры. Знакомство с JavaScript API. Простой вызов карты.
Реєстрація в WEB
Украинский портАл redtram
Счётчик тИЦ и PR Украина онлайн
 
Калькулятор
Головна » Технічні описи » Польові ремонтні засоби » майстерні з ремонту холодильного і технологічного обладнання продовольчої служби

Майстерня ремонту холодильного і технологічного обладнання МРХТО (МРХТО-53)
Майстерня 
МРХТО-53    МРХТО (МРХТО-53) або майстерня ремонту холодильного і технологічного обладнання - спеціалізована польова майстерня на шасі ЗІЛ-130-76 або ЗІЛ-130-80. Прийнята на озброєння в червні 1981 року. Випускається на 111 військовому заводі у Брянську. На заводі автофургон виготовляється без внутрішньої начинки. Матеріали, які використовуються для виготовлення кузова дозволяють працювати при температурах від -40°C до +50°C. Розміщується МРХТО (МРХТО-53) в типовому кузові-фургоні К-66У2 вантажопідйомністю 3,2 т з бічними і верхніми вікнами і призначена для ремонту холодильного і технологічного устаткування, яке застосовується у продовольчій службі. Маса майстерні (у спорядженому стані) 4550 кг. Допускається живлення електрообладнання МРХТО від стороннього джерела напругою 220-380 В.

Технічні характеристики МРХТО

Габаритні розміри, мм:
    - довжина     6580
    - ширина     2380
    - висота     29300
Внутрішні розміри кузова, мм

    - довжина     3410
    - ширина     2250
    - висота     1800
.
Маса (у спорядженому стані), кг 4550.
Майстерня МРХТО (МРХТО-53)
    Безкаркасний кузов-фургон К-66У2, встановлений на шасі автомобіля замість вантажної платформи. Він призначений для розміщення устаткування, пристосувань, інструменту і приладдя майстерні. Одночасно кузов-фургон є приміщенням для виробництва робіт по ремонту холодильної техніки і технологічного обладнання, а також для забезпечення необхідних умов для роботи і відпочинку особового складу майстерні.
    У кузові є три місця для робітників: одне місце для токаря - у токарного верстата і два місця для слюсарів - у верстаків.
    Елементи кузова-фургона. Кузов складається з корпусу і основи. Корпус кузова панельний, безкаркасної конструкції, збирається з п'яти окремих панелей (двох бокових, передньої, задньої і даху зі скосами), виготовлених з армованого пінопласту ПС-1. В якості зміцнювальної основи пінопласту застосовується фанера завтовшки 3 мм. Зовнішня обшивка панелей — листовий дюралюміній марки Д16-АТ завтовшки 1 мм, внутрішня - фанера завтовшки 3 мм. Обшивки склеєні з армованим пінопластом клеєм ВІАМ-БЗ. Товщина панелей з обшивками 30 мм. Панелі корпусу скріплюються між собою болтами і заклепувальним швом по зовнішній обшивці. У з’єднаннях панелей застосовуються герметики, що забезпечують ущільнення стиків.
    Підлога кузова-фургона двошарова, склеєна з панелей армованого пінопласту завтовшки 22 мм, з настилом з соснових дощок завтовшки 18 мм. В передній частині підлоги є виріз для розміщення силового генератора, закритого знизу кожухом.
    Надколісні ніші несучої конструкції виготовлені також з панелей армованого пінопласту.
Майстерня МРХТО (МРХТО-53)  
   Така конструкція кузова і застосування легких матеріалів забезпечили йому високі теплоізоляційні властивості і невелику вагу.
    Корпус кузова і підлога з надколісними нішами збираються на металевій основі зварної конструкції зі сталевих гнутих профілів. Панелі корпусу і підлоги кріпляться до основи болтами. Для надійного ущільнення з'єднання (стику) панелей з підлогою в пази плити підлоги по периметру вкладений ущільнювач з губчастої гуми.
    У бічних панелях кузова є по три вікна: одне таке що відкривається (середнє) і два глухих. У передній панелі є одне вікно, що відкривається, а в скосах даху - шість глухих (по три з кожної сторони). Усі вікна кузова забезпечені світломаскувальними шторками.
    У задній панелі є вхідні двостулкові двері, в правій стулці якої є глухе вікно зі світломаскувальною шторкою, а на лівій кріпиться шанцевий інструмент.
    Кузов обладнаний доладним навісним трапом, що пересувається на трубчастому кронштейні. У транспортнім положенні трап складається і кріпиться до зовнішньої частини задньої панелі. Ззаду кузова, з лівого боку, на кронштейнах, вварених в основу, встановлено запасне колесо з пристосуванням для кріплення його в транспортному положенні. Під кузовом, в задній його частині, розташовані два підкузовні ящики. У лівому ящику розміщена опалювальна установка О-30 або ОВ-65, а в правому - акумуляторна батарея для живлення опалювальної установки електроенергією.
    Устаткування в кузові майстерні кріпиться до основи підлоги, надколісних ніш і панелей. У точках кріплення устаткування до панелей, під їх обшивками, в армований пінопласт вклеєні дерев’яні бобишки з металевими пластинами або без них.
    Для кріплення токарно-гвинторізного верстата і силового генератора передня частина основи кузова посилена додатковими профілями. Для пропуску довгих прутків в шпиндель токарно-гвинторізного верстата в лівій панелі кузова є спеціальний люк.
    У основі кузова знизу є два подовжні профілі, якими він встановлюється на раму автомобіля і за допомогою драбин кріпиться до неї через спеціальні амортизуючи пристосування, які поглинають зусилля, що передаються основі кузова при перекосах рами автомобіля під час руху.
    Освітлення кузова.
   Природне освітлення забезпечується через вікна. У темний час доби кузов майстерні освітлюється шістьма стельовими плафонами тролейбусного типу і двома електролампами місцевого освітлення, змонтованими на бічних панелях кузова. Для освітлення використовуються автомобільні лампи типу А-26 потужністю 18,6 Вт.
    Правий задній стельовий плафон слугує для чергового освітлення майстерні і може живитися як від мережі змінного струму напругою 12 В, так і від акумуляторної батареї опалювача. Плафон світломаскування встановлений над задніми дверима майстерні. Дверне блокування забезпечує автоматичне виключення освітлення майстерні і включення світломаскувального плафона при відкриванні дверей.
    Для улаштування робочих місць, а також розміщення інструменту і обладнання в кузові установлені два верстаки спеціальної конструкції. На настилах верстаків розміщені слюсарні тиски, настільно-свердлувальний і електрозагострювальний верстати.
    Для зручності розміщення особового складу при пересуванні майстерні є сидіння, змонтовані у бічних панелях кузову. Спинки сидінь можуть відкидатися і стопоритися до верстаків, чим забезпечуються зручніші умови для відпочинку екіпажа майстерні. Окрім цього, в майстерні передбачено два гамаки, які навішуються на гачки, укручені в скоси даху кузова.
Майстерня МРХТО (МРХТО-53)
    Розгортання і згортання майстерні.
    У польових умовах МРХТО виконує властиві їй роботи, як правило, в районі розташування ремонтного підрозділу (частини). Місце для розгортання МРХТО вказує командир (начальник) ремонтного підрозділу, який повинен забезпечити :
- захист від ядерного і інших видів зброї;
- скритність розміщення майстерні;
- можливість швидкого і зручного в'їзду і виїзду з робочого майданчика;
- охорону і оборону майстерні, що входить в загальну систему оборони ремонтного підрозділу (частини);
- пожежну безпеку.
    Для розгортання (згортання) майстерні особовим складом необхідно:
- вибрати рівний горизонтальний майданчик, а при необхідності обладнати спеціальне укриття;
- встановити майстерню на майданчик або в укриття і ретельно її замаскувати підручними та табельними засобами. Якщо передбачається тривала робота майстерні на одному місці, поставити її на колодки і розвантажити ресори. При установці майстерні забезпечити горизонтальне положення верстатного устаткування в подовжньому і поперечному напрямах за рахунок підкопування ґрунту або постановки підкладок під колеса;
- підготувати до роботи устаткування і необхідний інструмент на робочих місцях;
- зробити заземлення кузова майстерні, для чого вбити штир заземлення в землю на глибину 500 мм і підключити вилку штиря до гнізда "Земля" на підкузовному ящику;
- встановити на кінець глушника додаткову відвідну трубу, наявну в комплекті майстерні;
- перевірити стан електроустаткування майстерні;
- включити живлення майстерні електроенергією в суворій відповідності з розділом "Електроустаткування МРХТО" Керівництво з експлуатації.
    При згортанні майстерні незалежно від дальності і тривалості майбутнього переміщення усе устаткування майстерні укладається (встановлюється) і кріпиться на своїх місцях так, щоб забезпечити його збереження у будь-яких дорожніх умовах.
Послідовність згортання :
- відключити майстерню від джерела електричної енергії :
- привести в порядок, укласти і закріпити на передбачених місцях інструмент, приладдя і пристосування;
- закрити верстаки на замки;
- привести верстатне устаткування в транспортне положення, для чого :
- задню бабку токарно-гвинторізного верстата відвести в крайнє праве положення, щоб між руків'ям маховичка і правою панеллю кузова був проміжок 10-15 мм, і закріпити її напрямні станини;
- супорт верстата відвести управо і закріпити його на напрямних станини на мінімально можливій відстані від задньої бабки;
- свердлувальну голівку настільного вертикально-свердлувального верстата опустити і закріпити в крайньому нижньому положенні;
- прибрати місце стоянки майстерні.
    Технічне обслуговування майстерні.
    Технічне обслуговування майстерні полягає у своєчасному повному і якісному виконанні мастильних, кріпильних, регулювальних і ремонтних робіт по шасі автомобіля, виробничому устаткуванню і інструменту.
    Технічне обслуговування майстерні включає:
- обслуговування шасі автомобіля;
- прибирання, чищення і миття майстерні;
- перевірку стану і кріплення кузова майстерні до рами автомобіля, електросилової установки, верстатного устаткування, інструменту і іншого майна майстерні;
- мащення деталей, вузлів і механізмів верстатного устаткування, електросилової установки, пристосувань і інструменту, їх заправку мастильними матеріалами і охолоджувальною рідиною;
- регулювання окремих вузлів і механізмів, верстатного устаткування, електросилової установки, регулятора оборотів двигуна і т. п.
    Обслуговування шасі автомобіля слід виконувати згідно з наказом Міністра оборони України від 01.07.2002 № 219 "Про введення в дію Керівництва з експлуатації автомобільної техніки у Збройних силах України".
    Обслуговування електросилової установки, захисного вимикального пристрою, силової і освітлювальної мереж та інших елементів електроустаткування слід виконувати відповідно до вимог розділу "Електроустаткування МРХТО" Керівництва з експлуатації.
    Прибиральні, мийні, мастильні і кріпильні роботи виконувати кожного разу після закінчення робіт в майстерні, а також після здійснення маршу.
    Ремонт і регулювання обладнання майстерні робити відповідно до вказівок інструкцій заводів-виробників цього обладнання.
    Промивати трубопроводи і радіатор опалювального пристрою сумісно з промиванням системи охолодження двигуна.
    При підготовці майстерні до роботи в зимових умовах перевірити надійність роботи опалювальних установок, справність вікон, дверей, люків кузова і усунути виявлені несправності.
    В міру необхідності шасі, кузов, виробниче устаткування і інструмент підфарбовувати відповідною фарбою.


Категорія: майстерні з ремонту холодильного і технологічного обладнання продовольчої служби | Додав: setyanin (25.02.2012)
Переглядів: 2911 | Теги: МРХТО-53, майстерня, ремонт холодильного обладнання, майстерня МРХТО, кузов-фургон К-66У2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Ми завжди з Вами
Сайт створено 15.07.2010 р.



Інформери
Погода в Львові » Україна погода Львов прогноз погоды каталог сайтів  Яндекс.Метрика

Google AdSense
Google services
Астрономічний час

Реєстрація в WEB
Каталог українських сайтів 
Земна куля
Обмін лінками
SysAdminsUA Безкоштовний каталог сайтів  Дізнайся що таке - тилове забезпечення військ!

Tags: Академія сухопутних військ, Одеський інститут, сухопутних військ, технічні засоби, тил, АСВ, служби тилу, тилове забезпечення

Copyright MyCorp © 2024