Тилове забезпечення - це комплекс заходів, спрямованих на задоволення матеріальних, транспортних, побутових та інших потреб військ з метою підтримання їх у бойовій готовності для ведення бойових дій чи виконання повсякденних завдань. Система тилового забезпечення створюється і розвивається з метою забезпечення військових частин і підрозділів в бойових умовах (в умовах військового часу, збройного конфлікту і тому подібне). Вона за своєю суттю представляє частину збройних сил, виділену для виконання спеціальних завдань в ході підготовки і ведення операцій (боїв). Тобто це фактично армійські (флотські) підрозділи, що беруть участь в підготовці бою і ліквідації його наслідків, але які не приймають безпосередньої участі в самому бою. Хоча, як показує досвід, за певних умов або крайньої необхідності і це не виключається Тил Збройних Сил України організаційно складається з трьох Центральних управлінь: забезпечення пально-мастильними матеріалами, продовольчого забезпечення і речового забезпечення, а також автотранспортного управління та служби ветеринарної медицини. Військовий тил - це частини і підрозділи тилу у складі загальновійськових та інших з’єднань, частин і підрозділів призначені для утримання запасів матеріальних засобів і всебічного забезпечення ними військ і виконання інших завдань.
Середа, 18.12.2024
Все про тил
Форма входу
Категорії
Польові технічні засоби [17]
Польові ремонтні засоби [2]
Технологічне обладнання їдалень військових частин [5]
Холодильне обладнання їдалень і продовольчих складів [3]
(шафи і камери холодильні, побутові холодильники, вітрини-прилавки, холодильні агрегати та інше)
Технологічне обладнання стаціонарних військових хлібозаводів [7]
(хлібопекарські печі, тістозамішувальні, тісторозподільні і тістоокруглювальні машини, просіювачі, солерозчинники, цукророзчинники та інше)
Ваговимірювальні прилади [4]
(ваги настільні, товарні, гирі та інше)
Меню сайту
Translater
Перевести сайт на русский

Онлайн-Переводчик
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 212
Лічильники
Каталог сайтів  
Ваша IP-адреса
Узнай свой IP адрес
Яндекс-карти
Примеры. Знакомство с JavaScript API. Простой вызов карты.
Реєстрація в WEB
Украинский портАл redtram
Счётчик тИЦ и PR Украина онлайн
 
Калькулятор
Головна » Технічні описи » Ваговимірювальні прилади

Ваги товарні ВСП, ВСР, ВШП, ШСВ, РП
Ваги РП-500Товарні пересувні ваги відносяться до типу платформних важільних гирьових ваг. Вони застосовуються для зважування більших мас вантажів і в більшості випадків мають низько розташовану платформу великого розміру й високо розташоване коромисло зі шкалою або циферблатною головкою зі стрілками.
В основу конструкції товарних ваг покладена умова рівноваги нерівноплечого важеля. Залежно від співвідношення плечей розрізняють товарні ваги десяткові, сотенні, двосотенні, п'ятисотенні й тисячні. Це значить, що гирею масою 1 кг на таких вагах можна урівноважити вантаж масою 10, 100, 200, 500 і 1000 кг.
Найбільше поширення мають шкально-гирьові сотенні ваги наступних типів: ваги типу ВСР із хиткими важелями й коромислом, підвішеним на серзі, ваги типу ВСП із хиткою платформою й коромислом, що опирається на стійку, а також ваги типу ШСВ шкальні складані.
 
Ваги типу ВСР. Ваги цього типу мають чавунну раму, по кутах якої укріплені вільно хиткі серги. На них за допомогою опорних призм 11 підвішуються два підплатформенних нерівноплечих важелі другого роду — малий 10 і великий 15. Важелі зв'язані між собою сполучним кільцем 14. Платформа 1 ваг опирається на вантажоприйомні призми 12, вмонтовані у великий і малий важелі.
Будова ваг ВСР-1
Будова ваг ВСР-1
1 — платформа вантажна; 2 — гиретримач із тарувальною камерою; 3 — коромисло; 4 — гиря пересувна; 5 — покажчик рівноваги; 6 — полка колонки; 7 — аретир; 8 — вантаж тарувальний; 9 — тяга сполучна; 10 — важіль малий підплатформенний; 11— призма опорна; 12 — призма вантажоприйомна; 13 — рама; 14 — кільце сполучне; 15 — важіль великий підплатформенний
Великий підплатформенний важіль з'єднаний за допомогою серги й тяги 9 з коромислом 3. Коромисло — нерівноплечий важіль першого роду, що підвішений на серзі до полиці колонки. На його короткому плечі перебуває рухливий тарувальний вантаж 8 (дві гирьки), за допомогою якого ненавантажені ваги приводять у стан рівноваги. На довгому плечі коромисла є незнімна пересувна гиря 4, що заміняє набір дрібних гир. Гиретримач 2, що має форму площадки із центральним стрижнем, підвішений на призмі на кінці коромисла.
Для запирання коромисла (припинення його коливань) передбачений аретир 7. Ваги мають один рухливий і інший нерухливий 5 покажчики рівноваги. У колонці змонтований висок, за допомогою якого перевіряється горизонтальність установки ваг.
Будова ваг ВСП
Будова ваг типу ВСП
1 — сережка вантажоприйомна; 2 - призма опорна; 3 — гиретримач; 4 — аретир; 5 — коромисло; 6 — гиря пересувна; 7 — вантаж тарувальний; 5 — тяга сполучна; 9 — сережка сполучна; 10 — отвір для пальців і ізоліра ваг; 11 — важіль великий підплатформенний; 12 — важіль малий підплатформенний.
 
Ваги типу ВСП. На відміну від ваг ВСР ваги ВСП мають дерев'яну раму із закріпленими в кутах сталевими подушками, на які опираються опорні призми великого 11 і малого 12 підплатформенних важелів. Стійки вантажної платформи опираються на серги вантажоприйомних призм 1, вмонтованих у важелі. Коромисло опирається на стійку.
Крім аретира ваги ВСП мають ізолір - систему важелів, що дають можливість підняти платформу ваг при укладанні на неї вантажу, щоб захистити призми від поштовхів і ударів при установці й знятті вантажів із платформи. В інших деталях конструкції ваги типу ВСП і ВСР аналогічні.
Ваги товарні циферблатні. Останнім часом деяке поширення почали одержувати платформні пересувні циферблатні ваги марки РП-600Ц13Б.
Ці ваги складаються із вантажоприйомного механізму, проміжного важільного механізму й циферблатного покажчика.
Ваги РП-600Ц13Б

Ваги РП-600Ц13Б


Вантажоприйомний механізм ваг складається із чавунної рами, малих і великого передатних важелів і платформи для розміщення вантажу. Платформа за допомогою чотирьох кульових опор установлюється на призми вантажоприйомних важелів.
У проміжному важільному механізмі основним вузлом є система верхнього й нижнього важелів, що входить у загальний кінематичний ланцюг важільного механізму ваг і дозволяє передавати на тягу циферблатного покажчика навантаження масу, що дорівнює 1/20 частини маси вантажу, який зважується. На кінцевій призмі верхнього важеля підвішені два гиретримача.
При зважуванні вантажів масою 200-400 кг накладається одна умовна гиря, при зважуванні вантажів масою 400-600 кг - дві. Якщо маса вантажу не перевищує 200 кг, умовними гирями не користуються. Накладають і знімають гирі за допомогою рейкового механізму, рукоятка якого розміщена із зовнішньої сторони корпуса. Масляний заспокоювач призначений для регулювання швидкості загасання коливань стрілки циферблатного покажчика. У верхній частині проміжного механізму є рукоятка аретирування квадрантного механізму циферблатного покажчика.
Циферблатний покажчик призначений для автоматичного урівноважування вантажу й визначення його маси по положенню стрілки на круговій шкалі циферблата. У приладі використовуються два симетрично підвішених на стрічках квадранта. Зусилля від маси вантажу, що зважується, через систему важелів вантажоприйомного й проміжного механізмів передається на тягу циферблатного покажчика, а потім через траверсу на вантажоприйомні сектори квадрантів. Обидва квадранти з'єднані містком із зубчастою рейкою. Зубчасте колесо рейкової передачі укріплено на одній осі зі стрілкою. При вертикальному переміщенні квадрантів рейка рухається в тім же напрямку й повертає зубчасте колесо разом зі стрілкою, яка показує вагу на нерухливому циферблаті.
Ваги ШСВ-500 Будова ШСВ-500

Ваги платформні пересувні шкальні складані марки ШСВ-500:
а — загальний вид ваг; б - схема ваг:1 — платформа; 2 — планка колонки; 3 — тримач кришки; 4 — спинка; 5 — аретир; 6 — кришка ящика; 7 — покажчик рівноваги; 8 — шкала основна; 9 — шкала додаткова; 10 — гиря коромисла; 11 — гиря додаткова; 12, 14 — вантажі тарувальні; 13 — щічка; 15 — стійка коромисла; 16 — колонка; П — гвинт стопорний; 18 - висок; 19 — корпус ящика; 20 — затвор


Ваги шкальні складані марки ШСВ-500. Ці ваги розраховані для використання в стаціонарних і польових умовах.
Ваги змонтовані в дерев'яному ящику, що складається із двох половин, з'єднаних між собою шарнірно. У нижній половині ящика розміщені важільний механізм, вантажоприйомна платформа й колонка, що складається з коромислом. Верхня половина ящика є кришкою ваг.
Ваговий важільний механізм складається із двох підплатформенних вантажоприйомних важелів другого роду із вантажоприйомними сережками й підвісними сережками, що опираються на планки, які кріпляться до ящика ваг, передатного важеля другого роду, що опирається опорною призмою на стійку, а передатною призмою на сергу тяги, з'єднаної з коромислом.
Платформа являє собою спеціальну конструкцію, призначену для накладання вантажу. Складається вона із площадки, виготовленої з листової сталі, що кріпиться до дерев'яної рами. До площадки закріплене огородження, що охороняє коромисло від ударів при завантаженні й розвантаженні ваг. У нижній частині платформи укріплені чотири вантажоприйомні стійки, за допомогою яких платформа опирається на вантажоприйомні серги підплатформенних важелів.
Колонка 16 являє собою конструкцію, призначену для установки стійки 15 коромисла. До неї кріпиться аретир 5. У трубі колонки перебуває висок 18. Колонка прикріплена до передньої стінки ящика на шарнірах і при переносі ваг укладається на платформу разом з коромислом 8, 9.
Стійка 15 коромисла відлита з алюмінієвого сплаву. У головці стійки є гнізда для подушок, на які встановлюється коромисло. Для обмеження розбігу призми стійка оснащена щічками 13.
Ваги ВШП-100

Ваги шкальні платформені ВШП-100


Коромисло ваг являє собою чотирикутну рамку, верхньою й нижньою стороною якої є шкали: верхня додаткова 9 і нижня основна 8. Основна шкала має нарізні розподіли для установки зуба пересувної гирі 10. До правих кінців шкал прикріплений рухливий покажчик 7 рівноваги. Ліві кінці шкал закріплені в головці, у якій запресовані вантажоприйомна й опорна призми. Для приведення в стан рівноваги ненавантажених ваг на лівому кінці коромисла є рухливі тарувальні вантажі 12 і 14. На основній шкалі,, пересувних гирях і в місцях з'єднання додаткової шкали з головкою забиті пробки для таврування ваг.
Ящик — дерев'яний, складається з корпуса 19 і кришки 6. Корпус ящика одночасно є й рамою ваг. Для спостереження за показаннями ваг на коромислі у верхній частині кришки ящика зроблена відкидна дошка, що служить також столиком для записів зважувань.
Категорія: Ваговимірювальні прилади | Додав: setyanin (19.09.2010)
Переглядів: 9941 | Коментарі: 1 | Теги: ШСВ-500, ВСП, Ваги товарні, ВСР-1, ваги, ВШП, ШСВ, ВСР, РП | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 Роман  
0
Де купити РП 600Ц13Б?
Відповідь: Де купити РП 600Ц13Б?
Можливо Вам підійдуть оці циферблатні ваги.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Ми завжди з Вами
Сайт створено 15.07.2010 р.



Інформери
Погода в Львові » Україна погода Львов прогноз погоды каталог сайтів  Яндекс.Метрика

Google AdSense
Google services
Астрономічний час

Реєстрація в WEB
Каталог українських сайтів 
Земна куля
Обмін лінками
SysAdminsUA Безкоштовний каталог сайтів  Дізнайся що таке - тилове забезпечення військ!

Tags: Академія сухопутних військ, Одеський інститут, сухопутних військ, технічні засоби, тил, АСВ, служби тилу, тилове забезпечення

Copyright MyCorp © 2024